64οΦΚΘ: «Εχουμε το κέντρο»: το σποτ του ΕΚΚ από τον Νίκο Κολιούκο
Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, διατηρώντας τους δεσμούς του με τις νέες και τους νέους δημιουργούς, ανέθεσε φέτος το προωθητικό του σποτ, που θα προβάλλεται κατά τη διάρκεια του 64ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, στον Νίκο Κολιούκο. Η φράση «Έχουμε το κέντρο» είναι ο τίτλος, αλλά και το μήνυμα του σποτ αυτού που αναδεικνύει το διαχρονικό αποτύπωμα του ΕΚΚ στην ελληνική κινηματογραφία και τον ρόλο του στην … Συνεχίστε την ανάγνωση 64οΦΚΘ: «Εχουμε το κέντρο»: το σποτ του ΕΚΚ από τον Νίκο Κολιούκο
