23οΦΝΘ: Μια κινηματογραφική βραδιά για τον Σταύρο Καπλανίδη
Σε μία συγκινητική κινηματογραφική βραδιά μεταξύ ουρανού και θάλασσας, στην οροφή του κτηρίου Μ2 του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, το 23ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης απέτισε φόρο τιμής στον αγαπημένο σκηνοθέτη Σταύρο Καπλανίδη. Στο πλαίσιο αφιερώματος στον σκηνοθέτη, ο οποίος έφυγε το 2019 από τη ζωή, προβλήθηκε η τελευταία του ταινία, Ο Τέος και ο Σταύρος. Για τον σκηνοθέτη και τις ταινίες του μίλησαν αγαπημένοι φίλοι του: η σύμβουλος διοίκησης … Συνεχίστε την ανάγνωση 23οΦΝΘ: Μια κινηματογραφική βραδιά για τον Σταύρο Καπλανίδη
